Plusy? Oszczędzaj z Casanoovem Pro
Plusy? Oszczędzaj z Casanoovem Pro
Mój koszyk
Close Icon

image
Delete Icon
SKU :
None

Po zatwierdzeniu zakupów, użytkownik zostanie obciążony kwotą zamówienia.

W rezerwacji


Razem (z VAT)

Złóż zamówienie Kontynuuj zakupy

lub

Skontaktuj się z nami



Masz pytania dotyczące naszych produktów lub zamówienia?

Aby jak najlepiej odpowiedzieć na Państwa pytania, zapraszamy do kliknięcia na obrazek odpowiadający Państwa potrzebom.

Nasze biura są otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 - 16:30. Na wszystkie Państwa wiadomości odpowiadamy w ciągu 24/48 godzin roboczych.
Dla informacji, w poniedziałek 1 kwietnia 2024 r. jesteśmy nieczynni. Rozpatrzymy Twoje prośby po powrocie we wtorek 2 kwietnia 2024 r. Dziękujemy za zrozumienie.

Mam plan, żeby kupić

Mam pytanie dotyczące:

Produkt
Dostawa
Płatność
Moje konto
Zamówienie
Casanoov

Moje pytanie jest bardziej szczegółowe:

Środki płatnicze
Sposoby płatności
Płatność nie zatwierdzona

Moje pytanie jest bardziej szczegółowe:

Kwestia techniczna
Zgromadzenie
Dostępność

Element reakcji


Element reakcji

    Obecnie dostarczamy do dziesięciu różnych krajów zlokalizowanych w całej Europie: Francji, Niemiec, Hiszpanii, Włoch, Belgii, Holandii, Polski.
    Dla wysp: 
    niestety nie dostarczamy jeszcze na wyspy. Pracujemy nad szybką poprawą tej sytuacji i będziemy Cię informować, gdy tylko Casanoov będzie miał możliwość dostarczenia tych obszarów.
    Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy do przekierowania do naszych OWU .

    Wiedzieć : 

    Ważne jest, aby utworzyć konto w kraju, do którego chcesz być dostarczany. 
    Na przykład, jeśli mieszkasz we Francji i chcesz zostać dostarczony do Francji, konieczne jest utworzenie konta na stronie casanoov.fr. 
    W przeciwnym razie dostawa do Francji nie będzie możliwa / W przeciwnym razie nie będzie można jej dostarczyć do tego kraju.

    • Adres rozliczeniowy stanowi tożsamość i dane kontaktowe osoby zamawiającej
    • Adres dostawy stanowi tożsamość i dane kontaktowe osoby, która ma otrzymać zamówienie.

    W związku z tym adres dostawy może być inny niż adres rozliczeniowy. 
    Rzeczywiście, jeśli chcesz, aby przesyłka była dostarczana pod adres inny niż adres rozliczeniowy (miejsce pracy, punkt nadania paczek, drugie miejsce zamieszkania itp.), Możesz wybrać inny adres dostawy.

    ● Informacje wymagane do dostawy ułatwią otrzymanie zamówienia.
    Przydatność podawanych informacji: 
    - pełny adres
    - nazwisko i imię
    - numer telefonu komórkowego (tylko w przypadku adresu dostawy w celu powiadomienia o postępie dostawy, komunikacji z doręczycielem itp.)

    ● Informacje wymagane do fakturowania pozwolą Ci edytować fakturę zgodnie z Twoimi potrzebami. 
    Przydatność podawanych informacji: 
    - Pełny adres
    - Nazwisko i imię

    W razie potrzeby możesz utworzyć wiele adresów do fakturowania i dostawy.

    W przypadku zamówień, dla których wszystkie produkty są reklamowane jako „Na stanie”, staramy się przygotować zamówienie w mniej niż 24 godziny.

    Czas dostawy jest podany na każdej karcie produktu.

    1. Aby to zrobić, wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu:
    2. Czas dostawy zostanie podany bezpośrednio na karcie produktu, obok przycisku dodaj do koszyka

    W przypadku zamówień z towarami „w rezerwacji”, przygotowanie i dostawa następuje w momencie skutecznego zwrotu towaru. 

    Oferujemy Ci z pełną świadomością dłuższy czas dostawy, abyś mógł otrzymać całe zamówienie w sposób zgrupowany.

    Zalecamy złożenie dwóch różnych zamówień, jeśli chcesz szybciej otrzymać produkty z magazynu, a drugie zamówienie z produktami, na które oczekujemy.
    Nasze koszty dostawy są bezpłatne, więc nie będzie to miało wpływu na ostateczny koszt.


Element reakcji


Element reakcji

    1. Aby znaleźć swoją fakturę, musisz najpierw zalogować się na swoje konto Casanoov za pomocą swoich poświadczeń Casanoov. Aby to zrobić, musisz najpierw uzyskać dostęp do strony logowania znajdującej się u góry strony z piktogramem postaci
    2. Następnie wprowadź swoje dane uwierzytelniające Casanoov (login i hasło).
    3. Po połączeniu się z kontem kliknij w prawym górnym rogu piktogram osoby (Twoje konto), aby przejść do strony konta.
    4. Następnie kliknij „Moje zamówienia”, pojawią się wszystkie zamówienia złożone w Casanoov, kliknij „Wyświetl szczegóły” zamówienia, za które chcesz otrzymać fakturę 
    5. W sekcji „Moje zamówienia” kliknij „Zobacz szczegóły” zamówienia, za które chcesz otrzymać fakturę
    6. Pojawi się na tej stronie, wystarczy pobrać fakturę

    Casanoov jest osobiście zaangażowany w ochronę wszystkich Twoich danych osobowych. Są one używane tylko w celu bezpiecznego dostarczania produktów.
    Zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 6 stycznia 1978 r. Masz w każdej chwili prawo dostępu do danych, które Cię dotyczą, ich poprawiania lub wniesienia sprzeciwu.
    Tę czynność można wykonać:
    ● bezpośrednio na stronie internetowej w obszarze „Moje konto”, a następnie w sekcji „Moje dane osobowe”
    ● Pisząc do naszego działu obsługi klienta, zrobimy wtedy, co jest konieczne, zgodnie z Twoimi żądaniami

     

    1. Najpierw musisz połączyć się ze swoim kontem znajdującym się w prawym górnym rogu strony głównej: 
    2. Następnie zaloguj się, używając swojego adresu e-mail i hasła.
    3. Pojawi się na tej stronie, kliknij zakładkę „Moje dane osobowe”:
    4. W sekcji „Moje dane osobowe” możesz modyfikować wszystkie określone pola

    Chcesz wprowadzić zmiany, które nie są dostępne w ten sposób? 

    Na poniższą odpowiedź „ Czy znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie? ” Odpowiedz nie. Formularz kontaktowy pozwoli Ci zapytać nas o modyfikacje dostosowane do Twoich potrzeb. 

     

    Problemy z połączeniem mogą wynikać z kilku czynników:

    ● Błąd strony logowania: 

    Być może próbujesz zalogować się na niewłaściwą stronę Casanoov. 

    Na przykład, jeśli utworzyłeś konto na casanoov.fr, będziesz mógł łączyć się tylko z casanoov.fr.

    W związku z tym nie będzie możliwe złożenie zamówienia na naszych innych stronach: casanoov.de / casanoov.es / etc ... 
    Dlatego upewnij się, że łączysz się z właściwą witryną Casanoov, na której wcześniej się zarejestrowałeś.

    Uwaga: ważne jest, aby utworzyć konto w kraju, do którego chcesz być dostarczany. 
    Na przykład, jeśli mieszkasz we Francji i chcesz być dostarczony do Francji, ważne jest, aby utworzyć konto na stronie casanoov.fr. W przeciwnym razie nie będziesz mieć możliwości dostarczenia go do tego kraju.

    ● Błąd hasła: 

    Być może nie możesz się zalogować z powodu błędu w haśle.

    W takim przypadku, jeśli już nie pamiętasz hasła lub je zgubiłeś, zapraszamy do działu „Potrzebuję informacji o funkcjonowaniu mojego konta”, gdzie znajdziesz procedurę zmiany hasła.

    1. Najpierw musisz wejść na stronę logowania znajdującą się u góry strony z piktogramem postaci 
    2. Przybywasz na następującą stronę, kliknij „Zapomniane hasło”:
    3. Następnie wprowadź swój adres e-mail, wkrótce zostanie do Ciebie wysłany e-mail umożliwiający zmianę hasła (e-mail może trafić do SPAMU, sprawdź folder SPAM)
    4. Możesz teraz zalogować się na swoje konto przy użyciu nowych informacji logowania

    Możesz utworzyć swoje konto, klikając bezpośrednio w prawym górnym rogu piktogram przedstawiający postać.

    Pojawi się wtedy strona logowania i / lub rejestracji, wszystko co musisz zrobić, to kliknąć "Rejestracja".

    Teraz wszystko, co musisz zrobić, to wypełnić formularz tworzenia konta, podając swoje dane osobowe (cywilność, nazwisko i imię), a także adres e-mail. Następnie wybierz swoje poufne hasło.
    Wszystko, co musisz zrobić, to zweryfikować swoje konto, klikając „Tworzę swoje konto”


Element reakcji

    1. Wyszukaj i wybierz produkt, który oferuje Casanoov poprzez kategorie produktów lub bezpośrednio w pasku wyszukiwania. W ten sposób natkniesz się na jego kartę produktu: 
    2. Dodaj wybrane pozycje, klikając „Dodaj do koszyka”.
    3. Twój koszyk pojawi się po prawej stronie, możesz teraz złożyć zamówienie (lub kontynuować zakupy, jeśli interesują Cię inne produkty).
    4. Złożenie zamówienia wymaga utworzenia konta użytkownika (w razie potrzeby przejdź do pytania "Jak założyć moje konto"), abyśmy mogli poznać adres dostawy, fakturę i przydatne dane kontaktowe. Tak, aby kurier mógł zaplanować i zapewnić dostawę w dobrych warunkach *
    5. Wystarczy, że powiesz nam, z której metody płatności korzystasz, aby zarejestrować zamówienie, a my zajmiemy się resztą!
    6. Otrzymasz automatyczny e-mail potwierdzający rejestrację Twojego zamówienia. Następnie w kolejnych dniach przystąpimy do przygotowania i wysyłki zamówienia. 
    7. Będziesz mógł śledzić postęp swojego zamówienia w strefie klienta, w sekcji „Moje zamówienia”.
    8. Po przekierowaniu do sekcji „Moje zamówienia” kliknij „Zobacz szczegóły” odpowiedniego zamówienia: 
    9. W końcu możesz uzyskać dostęp do śledzenia zamówienia, klikając „Śledź paczkę”: 

    Uwaga: Może się zdarzyć, że problem z Twoimi środkami płatności nie pozwoli nam zweryfikować Twojego zamówienia. Zalecamy przeczytanie informacji podanych w sekcji Często zadawane pytania „Płatność> Płatność niezatwierdzona”, aby zrozumieć powody tego problemu. W takim przypadku otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem o odmowie zapłaty za zamówienie.


Element reakcji

    Świadomie zdecydowaliśmy się nie oferować Ci numeru telefonu o podwyższonej opłacie, pod którym niekoniecznie będziesz miał wszystkie odpowiedzi na swoje pytania.

    Dążymy do:

    1. Aby umieścić wszystkie potrzebne informacje w Internecie (instrukcje i przejrzysty widok zespołu rozebranego, parametry techniczne, wymiary itp.) 
    2. Odpowiadać w ciągu 24 godzin roboczych na wszystkie pisemne wnioski: odpowiedzi pisemne są zwykle bardziej udokumentowane i precyzyjne niż wymiana telefoniczna 
    3. Aby oddzwonić do naszych klientów, jeśli to lepiej odpowiada ich potrzebom. W tym celu prześlij nam zapytanie za pośrednictwem formularza, odpowiadając nie na poniższe pytanie: „ Czy znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie ”

    Nasze produkty są sprzedawane wyłącznie w Internecie. 
    Niestety nie mamy salonu wystawowego, w którym można sprawdzić wizualizację naszych produktów, ani sklepu do kupienia na miejscu.

    Dokładamy wszelkich starań, aby na naszej stronie zamieścić wszystkie informacje techniczne potrzebne do dokonania wyboru, czy to w FAQ, czy na kartach produktów.
    Na przykład, jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji na temat:

    1. Produkt, zapoznaj się z zakładką „Potrzebuję informacji o produkcie”. 
    2. Dostawa - patrz „Potrzebuję informacji o dostawie”
    3. Płatność, zapoznaj się z zakładką „Potrzebuję informacji o płatności”

    Aby dać Państwu wyobrażenie o ostatecznym renderowaniu i jakości naszych produktów w realnej sytuacji, oferujemy naszym klientom pokaz realizacji. Jeśli chcesz, możesz zapoznać się z tymi osiągnięciami bezpośrednio na naszej stronie internetowej.

    1. Aby to zrobić, wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu:
    2. Następnie kliknij zakładkę „Zdjęcia klientów” 
    3. Następnie natkniesz się na wszystkie opublikowane przez naszych klientów zdjęcia przedstawiające ich obiekty.

    Chcesz więcej informacji o Casanoov?
    Zapraszamy do zapoznania się z informacjami zamieszczonymi pod następującymi linkami: Informacje 
    prawne
    Nasze zobowiązania
    Kim jesteśmy

     

    Chcesz się z nami skontaktować telefonicznie?

    Świadomie zdecydowaliśmy się nie oferować Ci numeru telefonu o podwyższonej opłacie, pod którym niekoniecznie będziesz miał wszystkie odpowiedzi na swoje pytania.

    Dążymy do:

     

    Chcesz wiedzieć, czy są sklepy Casanoov?

    Nasze produkty są sprzedawane wyłącznie w Internecie. 
    Niestety nie mamy salonu wystawowego, w którym można sprawdzić wizualizację naszych produktów, ani sklepu do kupienia na miejscu.

    Dokładamy wszelkich starań, aby na naszej stronie zamieścić wszystkie informacje techniczne potrzebne do dokonania wyboru, czy to w FAQ, czy na kartach produktów.
    Na przykład, jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji na temat:

    Aby dać Państwu wyobrażenie o ostatecznym renderowaniu i jakości naszych produktów w realnej sytuacji, oferujemy naszym klientom pokaz realizacji. Jeśli chcesz, możesz zapoznać się z tymi osiągnięciami bezpośrednio na naszej stronie internetowej.

    1. Aby to zrobić, wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu:
    2. Następnie kliknij zakładkę „Zdjęcia klientów” 
    3. Następnie natkniesz się na wszystkie opublikowane przez naszych klientów zdjęcia przedstawiające ich obiekty.
    4. Produkt, zapoznaj się z zakładką „Potrzebuję informacji o produkcie”. 
    5. Dostawa - patrz „Potrzebuję informacji o dostawie”
    6. Płatność, zapoznaj się z zakładką „Potrzebuję informacji o płatności”
    7. Aby umieścić wszystkie potrzebne informacje w Internecie (instrukcje i przejrzysty widok zespołu rozebranego, parametry techniczne, wymiary itp.) 
    8. Odpowiadać w ciągu 24 godzin roboczych na wszystkie pisemne wnioski: odpowiedzi pisemne są zwykle bardziej udokumentowane i precyzyjne niż wymiana telefoniczna 
    9. Aby oddzwonić do naszych klientów, jeśli to lepiej odpowiada ich potrzebom. W tym celu prześlij nam zapytanie za pośrednictwem formularza, odpowiadając nie na poniższe pytanie: „ Czy znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie ”


Element reakcji

    Korzystanie z PayPal jest bezpłatne.
    Wystarczy, że założysz konto PayPal lub skorzystasz z istniejącego konta. 
    Nastąpi przekierowanie do okna dialogowego zarządzanego przez Paypal w celu sfinalizowania płatności. 

    Po dokonaniu płatności, pokwitowanie zostanie wysłane do Ciebie e-mailem, aby kontynuować tę transakcję.

    Dzięki Paypal nie musisz podawać danych bankowych podczas płacenia za zamówienie na naszej stronie: Twoje informacje finansowe nie są przekazywane sprzedawcy.

    Paypal szyfruje i zabezpiecza Twoje dane oraz działa jako pośrednik w przeprowadzaniu transakcji w całkowicie bezpieczny sposób.

    Paypal oferuje według własnego uznania system płatności w 4 ratach. Radzimy skontaktować się z Paypal w celu ustalenia, czy kwalifikujesz się do tej opcji.

    Casanoov otoczył się uznanymi partnerami w świecie metod płatności. 
    Te różne metody płatności są oczywiście bezpieczne.

    Dzięki temu możemy zaoferować Ci szeroką gamę metod płatności!

    Metody płatności w zależności od kraju


    We Francji :

    Zakup możliwy na casanoov.fr w następujący sposób: CB, Visa, Mastercard, Paypal

    Belgia : 

    Zakup możliwy na casanoov.be  za pomocą następujących środków: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact

    Niemcy  : 

    Zakup możliwy na casanoov.de  następującymi środkami: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Giropay

    Hiszpania : 

    Zakup możliwy na casanoov.es  za pomocą następujących środków: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort

    We Włoszech : 

    Zakup możliwy na casanoov.it  za pomocą następujących środków: Visa, Mastercard, Paypal

    Holandia  : 

    Zakup możliwy na casanoov.nl  następującymi środkami: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL

    Polska : 

    Zakup możliwy na casanoov.pl  za pomocą następujących środków: Visa, Mastercard, Paypal, P24

     

    Znajdziesz je wszystkie w momencie płatności i możesz wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada!


    Więcej informacji w naszych OWU> Sposoby płatności.


Element reakcji


Element reakcji

    Dwie fazy mogą potwierdzić tę odmowę płatności: 

    1. Bezpośrednio po sfinalizowaniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę z powiadomieniem o odmowie: 
    2. W Twojej skrzynce e-mail zostanie automatycznie wysłana wiadomość, aby potwierdzić, że transakcja jest błędna.

    Może się to zdarzyć w przypadku zamówienia w przedsprzedaży. Rzeczywiście, zgodnie z naszymi zobowiązaniami, nie pobieramy pieniędzy do czasu przygotowania zamówienia. Z tego powodu podczas przygotowań prosimy Twój bank o wykonanie autoryzacji polecenia zapłaty. 
    W niektórych przypadkach Twój bank może odmówić tej autoryzacji (niewystarczające środki, przekroczony limit bankowy, odmowa banku itp.)

    Oczywiście nie możemy wtedy zrealizować zamówienia bez rozwiązania sytuacji z Twojej strony.

    W takich przypadkach radzimy : 

    1. Określ przyczyny tej odmowy 
    2. Znajdź odpowiednie rozwiązanie, aby wyjaśnić przyczyny tej odmowy
    3. Ponownie uruchom nowe zamówienie biorąc pod uwagę te przyczyny (problem 3DS, limit bankowy, niewystarczające środki ...) 

    Odmowa płatności może mieć kilka przyczyn.
    Omówimy najczęstsze przypadki i sposoby ich rozwiązywania.

     

    W przypadku kart kredytowych i płatności przez Paypal : 

    System 3DS : 
    Casanoov zabezpiecza wszystkie swoje transakcje za pośrednictwem systemu 3DS. 
    Ten system zabezpieczeń może się różnić w zależności od instytucji bankowej: należy wprowadzić kod weryfikacyjny, aplikacja bankowa wysyła prośbę o potwierdzenie danej płatności itp.


    Jak to wyleczyć?
    Będziesz musiał ponownie uruchomić zamówienie i postępować zgodnie z procesem 3DS dostarczonym przez Twój bank, do którego przekierujemy Cię.

     

    Pułap płatności internetowych  :
    Możliwe, że Twój bank ograniczy pułap zakupów w Internecie (w czasie i / lub maksymalnie do kwoty transakcji). 
    Niektóre możliwe przypadki: 
    Dokonałeś kilku kolejnych zakupów w krótkim okresie. Łączna kwota przekracza limit zakupów
    . Zamówienie, które chcesz sfinalizować, przekracza Twój limit


    Jak to wyleczyć?
    Radzimy skontaktować się ze swoim bankiem w celu potwierdzenia przyczyn odmowy płatności. 
    W razie potrzeby możesz poprosić bank o zwiększenie limitu lub zaczekać kilka dni na ponowne zamówienie.
    Te zmiany limitów mogą nie być natychmiastowe.
    Masz również możliwość skorzystania z innej metody płatności.

     

    Odmowa honorowania transakcji Twojego banku :
    Mamy niewiele dowodów na wyjaśnienie tej sprawy. 

    Jak to wyleczyć?
    Radzimy skontaktować się ze swoim bankiem w celu potwierdzenia przyczyn odmowy płatności. 
    Możesz nas o tym poinformować we wszystkich celach, abyśmy mogli ulepszyć nasze usługi w przyszłości.

     

    Niewystarczające środki : 
    po sfinalizowaniu zamówienia zwracamy się do Twojego banku z prośbą o potwierdzenie, że możemy wypłacić kwotę zamówienia.
    Jednym z przypadków, które mogą się pojawić, jest niewystarczający fundusz przy składaniu zamówienia. W takich przypadkach Twój bank odmawia autoryzacji.

    Jak to wyleczyć?
    Sprawdź środki na koncie używanym do transakcji. 
    W razie potrzeby skontaktuj się ze swoim bankiem.
    Ponownie uruchom zamówienie, gdy tylko bank potwierdzi, że saldo nie blokuje ponownie autoryzacji bankowej.

    Oczekująca płatność może być spowodowana kilkoma przyczynami, ale najczęstszą z nich jest złożenie zamówienia przedpremierowego na stronie.


    Rzeczywiście, jak wyjaśniono w pytaniu "Pre-order, co to znaczy? "Obciążamy konto kwotą zamówienia wstępnego w momencie dokonywania rezerwacji.


    Jest to rodzaj rezerwacji produktu zanim jeszcze pojawi się on w magazynie, dzięki temu możesz być pewien, że jak tylko będzie on ponownie dostępny, będziesz miał swój produkt.

    Inny możliwy przypadek: 
    - Nie sfinalizowałeś płatności za pomocą użytej metody płatności.
    Możliwe jest na przykład, że nie został wprowadzony kod bezpieczeństwa 3DS.
    W tym przypadku szybko dojdzie do odmowy zapłaty. Zostaniesz o tym poinformowany e-mailem. (zob. odmowa zapłaty) 


Element reakcji

    Obecnie Casanoov oferuje tylko szary antracyt (RAL 7016). W niektórych modelach wkrótce pojawi się piaskowany matowy biały kolor.

    W przyszłości Casanoov zaoferuje Ci różne kolory.

    Mówiąc dokładniej, nie możemy obecnie zaoferować Państwu określonego koloru. 

    W sprzedaży dostępne są tylko produkty i kolory prezentowane na stronie.

    Wszystkie nasze produkty objęte są 2-letnią gwarancją handlową. 

    Aby Twoje produkty mogły jak najlepiej dopasować się do przestrzeni przewidzianej do ich montażu, wszystkie nasze bramy skrzydłowe, bramy i ogrodzenia mają tę zaletę, że można je przycinać na szerokość.
    Jednak to cięcie dostosowujące nie jest dostępne na wysokości.
    Wynika to w szczególności z profilowania pionowych słupków, których nie można ciąć, w przeciwnym razie integralność konstrukcyjna produktu mogłaby ulec pogorszeniu.

    Informacje dotyczące przekroju poprzecznego naszych produktów są dostępne i widoczne na ich karcie produktu.

    1. Aby to zrobić, wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu.
    2. Następnie kliknij zakładkę „Rysunek techniczny”:
    3. Jeśli produkt można ciąć, na rysunku technicznym produktu zostanie umieszczony akronim oznaczający młynek.

    Aby zmienić rozmiar produktu, wystarczy wykonać cięcie na ostrzach i poziomych wspornikach przy użyciu odpowiedniego sprzętu (szlifierka ze specjalną aluminiową tarczą, osłona ostrza itp.).
    Instrukcje dotyczące przycinania produktu można zamówić za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego.

    Należy pamiętać, że za personalizację produktu odpowiada użytkownik.

    Na naszej stronie sprzedaży internetowej oferujemy dwa rodzaje napędów: do bram przesuwnych i skrzydłowych.

    ● Dwa modele napędów do bram przesuwnych:

     

    1. Silnik RANGER C300
      Maksymalna waga bramy: 300 KG
      Zasilanie: 230 V
      Akcesoria w zestawie: 
      - 2 piloty z 4 przyciskami
      - Stelaż nylonowy (4m - 12 szt. Po 33cm)
       
    2. Silnik TANKER C600

    Maksymalna waga bramy: 600 KG
    Zasilanie: 230V
    Akcesoria w zestawie: 
    - 2 piloty z 4 przyciskami
    - Stelaż nylonowy (4m - 12 szt. 33cm)
    - Zestaw 2 fotokomórek FOTOKOMÓR
    - 1 lampka sygnalizacyjna FLASH
     

    ● Trzy modele napędów do bram skrzydłowych:

    1. Silnik RANGER B150

    Maksymalna waga jednego skrzydła: 150 KG
    Maksymalna długość jednego skrzydła: 2 metry
    Zasilanie: 24 V
    Akcesoria w zestawie: 
    - 2 piloty z 4 przyciskami
     

    1. Silnik TANKER B250

    Maksymalna waga jednego skrzydła: 300 KG
    Maksymalna długość jednego skrzydła: 2,5 metra
    Zasilanie: 24 V
    Akcesoria w zestawie: 
    - 2 piloty z 4 przyciskami
    - Zestaw 2 fotokomórek FOTOKOMÓREK
    - 1 lampka sygnalizacyjna FLASH
     

    1. Silnik TANKER B350

    Maksymalna waga jednego skrzydła: 350 KG
    Maksymalna długość jednego skrzydła: 3 metry
    Zasilanie: 24 V
    Akcesoria w zestawie: 
    - 2 piloty z 4 przyciskami
    - Zestaw 2 fotokomórek FOTOKOMÓR
    - 1 lampka sygnalizacyjna FLASH
     

    Wszystkie te informacje można znaleźć w każdej karcie produktu z charakterystyką techniczną, opisem lub w odpowiednich instrukcjach montażu.

    Wszystkie nasze produkty są wytwarzane na skalę przemysłową i dostarczane jako ZESTAW do samodzielnego montażu i instalacji. 
    W rezultacie Casanoov nie oferuje obecnie produktów szytych na miarę w ścisłym tego słowa znaczeniu.

    Jednak nasze produkty zostały zaprojektowane tak, aby każdy odpowiadał Twoim indywidualnym potrzebom.

    W rzeczywistości, aby Twoje produkty mogły jak najlepiej dopasować się do przestrzeni przewidzianej do ich montażu, wszystkie nasze bramy, bramy i ogrodzenia mają tę zaletę, że można je przycinać tylko na szerokość.

    Jednak to cięcie dostosowujące nie jest dostępne na wysokości.
    Wynika to w szczególności z profilowania pionowych słupków, których nie można ciąć, w przeciwnym razie integralność konstrukcyjna produktu mogłaby ulec pogorszeniu.
    Obecnie oferowane przez Casanoov wysokości to: 115/120cm, 140 cm, 160 cm i 180 cm.


    Aby zmienić rozmiar produktu, wystarczy wykonać cięcie na ostrzach i poziomych wspornikach przy użyciu odpowiedniego sprzętu (szlifierka ze specjalną aluminiową tarczą, osłona ostrza itp.).

    Dokładne wymiary każdego z naszych produktów można znaleźć bezpośrednio w karcie produktu.

    1. Aby to zrobić, wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu:
    2. Następnie kliknij zakładkę „Rysunek techniczny”:
    3. Wskazane są tam dokładne wymiary produktu, a także inne elementy charakterystyczne dla danego produktu.
    4. Możesz także kliknąć „Dane techniczne”
    5. Na pierwszej pozycji znajdziesz dokładne wymiary danego produktu:

    Zmiana kierunku otwierania naszych produktów jest uwarunkowana względami bezpieczeństwa.
    Oto jednak możliwości otwierania dostępne dla każdego typu produktu:

    Kierunek otwierania każdej z naszych bram i furtek można znaleźć bezpośrednio na karcie produktu.

    Wskazany jest tam kierunek otwierania produktu, a także inne elementy charakterystyczne dla danego produktu.

    1. Aby to zrobić, wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu:
    2. Następnie kliknij zakładkę „Rysunek techniczny”:

    Możesz znaleźć wagę każdego z naszych produktów, aw szczególności każdego opakowania, które odpowiada Twojemu produktowi, bezpośrednio na karcie produktu.

    1. Aby to zrobić, wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu.
    2. Następnie kliknij zakładkę „Rysunek techniczny”.
    3. Podana jest tam waga oraz inne elementy charakterystyczne dla danego produktu.
    4. Możesz także kliknąć „Dane techniczne”
    5. Dokładną wagę każdego z opakowań składających się na produkt znajdziesz na dole sekcji


Element reakcji

    Obecnie oferujemy nasze produkty wyłącznie z dostawą.
     
    Obecnie nie mamy do zaoferowania rozwiązania montażowego.

    Jednak nasze bramy są łatwe w montażu i można je dość szybko zamontować.

    Aby pomóc Ci w procesie montażu naszych produktów, poniżej znajdują się informacje dostępne w każdej z naszych kart produktów:

    Dobrze wiedzieć : 
    Nasi klienci czasami zwracają się do rzemieślników lub wykonawców specjalizujących się w montażu i instalacji produktów podobnych do naszych. 
    Dlatego możesz sprawdzić, czy rzemieślnicy mogą towarzyszyć Ci w Twoim regionie w realizacji i finalizacji Twojego projektu.

    Wszystkie te informacje można znaleźć w każdym z naszych arkuszy produktów za pośrednictwem tych różnych zakładek:

    1. W zakładce „Charakterystyka techniczna”:
    2. W zakładce „Rysunek techniczny”: 
    3. W zakładce „Instrukcja montażu”:

     

    Wszystkie nasze produkty są dostarczane w postaci zestawów i do samodzielnego montażu.
    Zaprojektowaliśmy i wymyśliliśmy nasze produkty tak, aby były łatwe w montażu, a Państwa klient był przyjemny.
    Udostępniliśmy jasne instrukcje montażu, które można pobrać.
    Dostarczamy Ci wszystkie akcesoria niezbędne do instalacji Twojego portalu, a wszystko, co znajduje się w naszych portalach jest określone w charakterystyce technicznej produktu oraz w opisie.

    Wszystkie te informacje można znaleźć w każdym z naszych arkuszy produktów za pośrednictwem tych różnych zakładek:

    1. W zakładce „Charakterystyka techniczna”
    2. W zakładce „Rysunek techniczny”
    3. W zakładce „Instrukcja montażu”

    Jeśli po otrzymaniu i montażu swoich produktów masz jakiekolwiek pytania dotyczące instalacji, zawsze możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego Casanoov.


Element reakcji

    Casanoov stawia sobie za punkt honoru, aby oferować do zakupu tylko produkty, które są w magazynie.
    System rezerwacji priorytetowej pozwala na zarezerwowanie interesujących Państwa produktów przy najbliższym przyjeździe. Mają Państwo przejrzysty wgląd w szacowany czas dostawy tych produktów. Płacąc za zamówienie przedpremierowe, zapewniasz sobie blokadę produktów na najbliższą dostawę.
    Konkretnie rzecz ujmując, wystarczy wybrać interesujące nas produkty i dodać je do koszyka.
    Z Casanoov składanie zamówień przedpremierowych jeszcze nigdy nie było tak proste.

    Więcej informacji w naszych OWU> Produkty podlegające rezerwacji

    1. Aby zamówić w przedsprzedaży w Casanoov, najpierw wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu:
    2. Następnie kliknij przycisk „Zamów w przedsprzedaży” dostępny i widoczny na każdej karcie produktu: 
    3. Zostaniesz przekierowany do strony logowania:
    4. Aby potwierdzić zamówienie w przedsprzedaży, musisz zalogować się na swoje konto Casanoov:
    • Jeśli masz już konto: wprowadź swój adres e-mail i hasło używane do konta Casanoov i kliknij „Łączę”
    • Jeśli jesteś nowy w Casanoov: Kliknij „Zarejestruj się”, a następnie utwórz swoje konto Casanoov.
    1. Po połączeniu lub zarejestrowaniu się, sfinalizuj swoje zamówienie wstępne i upewnij się, że masz pierwszeństwo w kolejnych przyjazdach.
    2. E-mail potwierdzający zamówienie w przedsprzedaży zostanie automatycznie wysłany do Ciebie. Wystarczy poczekać na zwrot z magazynu i przybycie produktu do domu! (Wyślemy Ci e-maile z informacją!)

    Casanoov wyobraża sobie i tworzy swoje produkty wyłącznie w celu zaspokojenia Twoich potrzeb.

    1. Wkrótce  :

    Ten status na naszych produktach oznacza, że ​​ich zwrot na stan magazynowy jest określony przez przybliżoną datę. Ta informacja jest widoczna na kartach naszych produktów pod krótkim opisem.

    W takim przypadku możesz skorzystać z funkcji „Powiadom mnie”, aby otrzymać powiadomienie o zwrocie z magazynu, jeśli produkt Cię zainteresuje. Aby śledzić ten proces, zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami w sekcji „Alert, jak to zrobić?”

    1. Ofiara własnego sukcesu :

    We wszystkich przypadkach są to produkty, których stan magazynowy się wyczerpał, pozycje bez zapasów są wówczas ogłaszane jako „Niedostępne”.

    1. Ten produkt zostanie odnowiony, ale nie ma go już w magazynie i nie mamy jeszcze daty zwrotu w magazynie, którą można by Ci wskazać.

    Podobnie jak w poprzednim przypadku dotyczącym pozycji „Wkrótce”, możesz utworzyć alert, który powiadomi Cię o nowej dostępności.

    1. Czasami jest prawdopodobne, że niektóre produkty nie odpowiadają już oczekiwaniom społeczności Casanoov.

    W takich przypadkach możemy wstrzymać produkcję niektórych pozycji, aby zaoferować nowe asortymenty, bliższe Państwa oczekiwaniom.

    Zawsze możesz skontaktować się z nami, aby dowiedzieć się, czy ten produkt zostanie odnowiony w pewnym momencie, a jeśli nie jest to planowane, możemy zaoferować różne alternatywy dla podobnych produktów.

    Dlatego nie można zamówić produktu niedostępnego.
    Jeśli jednak niedostępny produkt zwróci Twoją uwagę, możesz zostać powiadomiony o jego przyszłym powrocie do magazynu, oto procedura, aby to osiągnąć:

    1. Aby to zrobić, wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu:
    2. Następnie kliknij przycisk „Powiadom mnie” w prawym dolnym rogu karty produktu:
    3. Zostaniesz przekierowany do strony logowania:

    Aby potwierdzić alert, musisz być połączony ze swoim kontem Casanoov: 
    ● Jeśli masz już konto: wprowadź swój adres e-mail i hasło używane do konta Casanoov i kliknij „Łączę”

    ● Jeśli jesteś nowy w Casanoov: Kliknij „Zarejestruj się”, a następnie utwórz swoje konto Casanoov.

    1. Po nawiązaniu połączenia lub rejestracji otworzy się ta strona, która potwierdzi utworzenie Twojego alertu na interesującym Cię produkcie:

    Musisz tylko poczekać, my zajmiemy się resztą i powiadomimy Cię, gdy tylko będzie znowu dostępny!
    Uwaga: w przypadku, gdy produkt nie będzie ponownie oferowany do sprzedaży, poinformujemy Cię, gdy tylko się o tym dowiemy.


Czy znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie?

 : 
 
1000 pozostałe postacie
* Pola obowiązkowe
Newsletter obrazkowy
Witamy w Casanoovie!

Podążaj za naszymi wiadomościami!

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać wskazówki i sztuczki!

Dostawa
4/7 dni

Bezpieczne
płatności

Bezpłatne
koszty wysyłki

Dostawa
bez kontaktu

Bezpieczna płatność

Visa
Mastercard
Applepay
Googlepay
Paypal
p24

Witamy w Casanoov!
Specjalizując się w internetowej sprzedaży sprzętu przeznaczonego do środowiska domowego, Casanoov stawia sobie za punkt honoru zaoferowanie Ci kompletnej oferty, która pozwoli ograniczyć Twój wygląd zewnętrzny zgodnie z najnowszymi trendami rynkowymi w przystępnych cenach. ceny.
Jakość w dobrej cenie! To motto Casanoova.
Poznaj naszą szeroką gamę aluminiowych bram skrzydłowych, bram przesuwnych, bram i ogrodzeń, najnowszych trendów materiałowych.
Wszystkie nasze produkty zostały przemyślane i zaprojektowane jako zestaw.
Łatwy i szybki w instalacji, samodzielny montaż bram i ogrodzeń Casanoov będzie dziecinnie prosty.
Wszystkie nasze modele zostały zaprojektowane tak, aby łączyć zarówno bezpieczeństwo, jak i estetykę.
Casanoov oferuje wybór, który spełnia wszystkie Twoje życzenia i wymagania: klasyczne modele z pełnym wypełnieniem, półperforowane, perforowane lub ultraperforowane (z kratką) lub bardziej nowoczesne z naszymi modelami design. W Casanoov robimy wszystko, aby Cię usatysfakcjonować!
Nasze modele designerskie są inspirowane i projektowane we Francji, są dostępne w 6 wariantach, a każdy z nich ma unikalne ozdobne tabliczki, zaprojektowane przez nas dla Ciebie.
Wybierz gamę który najbardziej Ci odpowiada, aby uzyskać nowoczesny wygląd zewnętrzny, który Ci odpowiada.
A aby uzyskać jeszcze bardziej nowoczesny wygląd zewnętrzny, pomyśl o zautomatyzowaniu swojego wejścia i przejrzyj naszą kategorię motoryzacyjną, która oferuje automatykę do bram skrzydłowych i przesuwnych dostosowaną do Twoich potrzeb.< br />Odkryj również wszystkie nasze akcesoria do harmonijnego wyglądu zewnętrznego, takie jak nasze słupki aluminiowe w kolorach pasujących do naszych bram, bram i ogrodzeń ogrodowych.
Aby ułatwić Ci wybór, masz wszystkie informacje techniczne, a także wizualizacje na żywo na wszystkich naszych kartach produktów.
Płatności są bezpieczne, a dostawa jest bezpłatna. Ciesz się i szczęśliwe zakupy!