Darmowa wysyłka na terenie całego obiektu
Darmowa wysyłka na terenie całego obiektu

Mój koszyk

Close Icon

image
Delete Icon
SKU :
None

W rezerwacji


Po zatwierdzeniu zakupów, użytkownik zostanie obciążony kwotą zamówienia.


Razem (z VAT)

Złóż zamówienie Kontynuuj zakupy

FAQ


Złożenie zamówienia

W przypadku pytań dotyczących poprzednich zamówień, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.

    1. Wyszukaj i wybierz produkt, który oferuje Casanoov poprzez kategorie produktów lub bezpośrednio w pasku wyszukiwania. W ten sposób natkniesz się na jego kartę produktu: 
    2. Dodaj wybrane pozycje, klikając „Dodaj do koszyka”.
    3. Twój koszyk pojawi się po prawej stronie, możesz teraz złożyć zamówienie (lub kontynuować zakupy, jeśli interesują Cię inne produkty).
    4. Złożenie zamówienia wymaga utworzenia konta użytkownika (w razie potrzeby przejdź do pytania "Jak założyć moje konto"), abyśmy mogli poznać adres dostawy, fakturę i przydatne dane kontaktowe. Tak, aby kurier mógł zaplanować i zapewnić dostawę w dobrych warunkach *
    5. Wystarczy, że powiesz nam, z której metody płatności korzystasz, aby zarejestrować zamówienie, a my zajmiemy się resztą!
    6. Otrzymasz automatyczny e-mail potwierdzający rejestrację Twojego zamówienia. Następnie w kolejnych dniach przystąpimy do przygotowania i wysyłki zamówienia. 
    7. Będziesz mógł śledzić postęp swojego zamówienia w strefie klienta, w sekcji „Moje zamówienia”.
    8. Po przekierowaniu do sekcji „Moje zamówienia” kliknij „Zobacz szczegóły” odpowiedniego zamówienia: 
    9. W końcu możesz uzyskać dostęp do śledzenia zamówienia, klikając „Śledź paczkę”: 

    Uwaga: Może się zdarzyć, że problem z Twoimi środkami płatności nie pozwoli nam zweryfikować Twojego zamówienia. Zalecamy przeczytanie informacji podanych w sekcji Często zadawane pytania „Płatność> Płatność niezatwierdzona”, aby zrozumieć powody tego problemu. W takim przypadku otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem o odmowie zapłaty za zamówienie.

    Wszystkie nasze produkty objęte są 2-letnią gwarancją handlową. 

    Aby Twoje produkty mogły jak najlepiej dopasować się do przestrzeni przewidzianej do ich montażu, wszystkie nasze bramy skrzydłowe, bramy i ogrodzenia mają tę zaletę, że można je przycinać na szerokość.
    Jednak to cięcie dostosowujące nie jest dostępne na wysokości.
    Wynika to w szczególności z profilowania pionowych słupków, których nie można ciąć, w przeciwnym razie integralność konstrukcyjna produktu mogłaby ulec pogorszeniu.

    Informacje dotyczące przekroju poprzecznego naszych produktów są dostępne i widoczne na ich karcie produktu.

    1. Aby to zrobić, wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu.
    2. Następnie kliknij zakładkę „Rysunek techniczny”:
    3. Jeśli produkt można ciąć, na rysunku technicznym produktu zostanie umieszczony akronim oznaczający młynek.

    Aby zmienić rozmiar produktu, wystarczy wykonać cięcie na ostrzach i poziomych wspornikach przy użyciu odpowiedniego sprzętu (szlifierka ze specjalną aluminiową tarczą, osłona ostrza itp.).
    Poniżej możesz pobrać informację dotyczącą rozkroju produktu 
     

    Należy pamiętać, że za personalizację produktu odpowiada użytkownik.

    Zmiana kierunku otwierania naszych produktów jest uwarunkowana względami bezpieczeństwa.
    Oto jednak możliwości otwierania dostępne dla każdego typu produktu:

    Kierunek otwierania każdej z naszych bram i furtek można znaleźć bezpośrednio na karcie produktu.

    Wskazany jest tam kierunek otwierania produktu, a także inne elementy charakterystyczne dla danego produktu.

    1. Aby to zrobić, wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu:
    2. Następnie kliknij zakładkę „Rysunek techniczny”:

    Na naszej stronie sprzedaży internetowej oferujemy dwa rodzaje napędów: do bram przesuwnych i skrzydłowych.

    ● Dwa modele napędów do bram przesuwnych:

     

    1. Silnik RANGER C300
      Maksymalna waga bramy: 300 KG
      Zasilanie: 230 V
      Akcesoria w zestawie: 
      - 2 piloty z 4 przyciskami
      - Stelaż nylonowy (4m - 12 szt. Po 33cm)
       
    2. Silnik TANKER C600

    Maksymalna waga bramy: 600 KG
    Zasilanie: 230V
    Akcesoria w zestawie: 
    - 2 piloty z 4 przyciskami
    - Stelaż nylonowy (4m - 12 szt. 33cm)
    - Zestaw 2 fotokomórek FOTOKOMÓR
    - 1 lampka sygnalizacyjna FLASH
     

    ● Trzy modele napędów do bram skrzydłowych:

    1. Silnik RANGER B150

    Maksymalna waga jednego skrzydła: 150 KG
    Maksymalna długość jednego skrzydła: 2 metry
    Zasilanie: 24 V
    Akcesoria w zestawie: 
    - 2 piloty z 4 przyciskami
     

    1. Silnik TANKER B250

    Maksymalna waga jednego skrzydła: 300 KG
    Maksymalna długość jednego skrzydła: 2,5 metra
    Zasilanie: 24 V
    Akcesoria w zestawie: 
    - 2 piloty z 4 przyciskami
    - Zestaw 2 fotokomórek FOTOKOMÓREK
    - 1 lampka sygnalizacyjna FLASH
     

    1. Silnik TANKER B350

    Maksymalna waga jednego skrzydła: 350 KG
    Maksymalna długość jednego skrzydła: 3 metry
    Zasilanie: 24 V
    Akcesoria w zestawie: 
    - 2 piloty z 4 przyciskami
    - Zestaw 2 fotokomórek FOTOKOMÓR
    - 1 lampka sygnalizacyjna FLASH
     

    Wszystkie te informacje można znaleźć w każdej karcie produktu z charakterystyką techniczną, opisem lub w odpowiednich instrukcjach montażu.

    1. Najpierw musisz połączyć się ze swoim kontem znajdującym się w prawym górnym rogu strony głównej: 
    2. Następnie zaloguj się, używając swojego adresu e-mail i hasła.
    3. Pojawi się na tej stronie, kliknij zakładkę „Moje dane osobowe”:
    4. W sekcji „Moje dane osobowe” możesz modyfikować wszystkie określone pola

    Chcesz wprowadzić zmiany, które nie są dostępne w ten sposób? 

    Na poniższą odpowiedź „ Czy znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie? ” Odpowiedz nie. Formularz kontaktowy pozwoli Ci zapytać nas o modyfikacje dostosowane do Twoich potrzeb. 

     

    Obecnie dostarczamy do dziesięciu różnych krajów zlokalizowanych w całej Europie: Francji, Niemiec, Hiszpanii, Włoch, Belgii, Holandii, Polski.
    Dla wysp: 
    niestety nie dostarczamy jeszcze na wyspy. Pracujemy nad szybką poprawą tej sytuacji i będziemy Cię informować, gdy tylko Casanoov będzie miał możliwość dostarczenia tych obszarów.
    Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy do przekierowania do naszych OWU .

    Wiedzieć : 

    Ważne jest, aby utworzyć konto w kraju, do którego chcesz być dostarczany. 
    Na przykład, jeśli mieszkasz we Francji i chcesz zostać dostarczony do Francji, konieczne jest utworzenie konta na stronie casanoov.fr. 
    W przeciwnym razie dostawa do Francji nie będzie możliwa / W przeciwnym razie nie będzie można jej dostarczyć do tego kraju.

    W przypadku zamówień, dla których wszystkie produkty są reklamowane jako „Na stanie”, staramy się przygotować zamówienie w mniej niż 24 godziny.

    Czas dostawy jest podany na każdej karcie produktu.

    1. Aby to zrobić, wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu:
    2. Czas dostawy zostanie podany bezpośrednio na karcie produktu, obok przycisku dodaj do koszyka

    W przypadku zamówień z towarami „w rezerwacji”, przygotowanie i dostawa następuje w momencie skutecznego zwrotu towaru. 

    Oferujemy Ci z pełną świadomością dłuższy czas dostawy, abyś mógł otrzymać całe zamówienie w sposób zgrupowany.

    Zalecamy złożenie dwóch różnych zamówień, jeśli chcesz szybciej otrzymać produkty z magazynu, a drugie zamówienie z produktami, na które oczekujemy.
    Nasze koszty dostawy są bezpłatne, więc nie będzie to miało wpływu na ostateczny koszt.

    We wszystkich przypadkach przepływ Twoich zamówień odbywa się dopiero po przygotowaniu i wysłaniu zamówienia, a nie wcześniej!

    • Adres rozliczeniowy stanowi tożsamość i dane kontaktowe osoby zamawiającej
    • Adres dostawy stanowi tożsamość i dane kontaktowe osoby, która ma otrzymać zamówienie.

    W związku z tym adres dostawy może być inny niż adres rozliczeniowy. 
    Rzeczywiście, jeśli chcesz, aby przesyłka była dostarczana pod adres inny niż adres rozliczeniowy (miejsce pracy, punkt nadania paczek, drugie miejsce zamieszkania itp.), Możesz wybrać inny adres dostawy.

    ● Informacje wymagane do dostawy ułatwią otrzymanie zamówienia.
    Przydatność podawanych informacji: 
    - pełny adres
    - nazwisko i imię
    - numer telefonu komórkowego (tylko w przypadku adresu dostawy w celu powiadomienia o postępie dostawy, komunikacji z doręczycielem itp.)

    ● Informacje wymagane do fakturowania pozwolą Ci edytować fakturę zgodnie z Twoimi potrzebami. 
    Przydatność podawanych informacji: 
    - Pełny adres
    - Nazwisko i imię

    W razie potrzeby możesz utworzyć wiele adresów do fakturowania i dostawy.

    Problemy z połączeniem mogą wynikać z kilku czynników:

    ● Błąd strony logowania: 

    Być może próbujesz zalogować się na niewłaściwą stronę Casanoov. 

    Na przykład, jeśli utworzyłeś konto na casanoov.fr, będziesz mógł łączyć się tylko z casanoov.fr.

    W związku z tym nie będzie możliwe złożenie zamówienia na naszych innych stronach: casanoov.de / casanoov.es / etc ... 
    Dlatego upewnij się, że łączysz się z właściwą witryną Casanoov, na której wcześniej się zarejestrowałeś.

    Uwaga: ważne jest, aby utworzyć konto w kraju, do którego chcesz być dostarczany. 
    Na przykład, jeśli mieszkasz we Francji i chcesz być dostarczony do Francji, ważne jest, aby utworzyć konto na stronie casanoov.fr. W przeciwnym razie nie będziesz mieć możliwości dostarczenia go do tego kraju.

    ● Błąd hasła: 

    Być może nie możesz się zalogować z powodu błędu w haśle.

    W takim przypadku, jeśli już nie pamiętasz hasła lub je zgubiłeś, zapraszamy do działu „Potrzebuję informacji o funkcjonowaniu mojego konta”, gdzie znajdziesz procedurę zmiany hasła.

    Casanoov jest osobiście zaangażowany w ochronę wszystkich Twoich danych osobowych. Są one używane tylko w celu bezpiecznego dostarczania produktów.
    Zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 6 stycznia 1978 r. Masz w każdej chwili prawo dostępu do danych, które Cię dotyczą, ich poprawiania lub wniesienia sprzeciwu.
    Tę czynność można wykonać:
    ● bezpośrednio na stronie internetowej w obszarze „Moje konto”, a następnie w sekcji „Moje dane osobowe”
    ● Pisząc do naszego działu obsługi klienta, zrobimy wtedy, co jest konieczne, zgodnie z Twoimi żądaniami

     

    Wszystkie nasze produkty są dostarczane w postaci zestawów i do samodzielnego montażu.
    Zaprojektowaliśmy i wymyśliliśmy nasze produkty tak, aby były łatwe w montażu, a Państwa klient był przyjemny.
    Udostępniliśmy jasne instrukcje montażu, które można pobrać.
    Dostarczamy Ci wszystkie akcesoria niezbędne do instalacji Twojego portalu, a wszystko, co znajduje się w naszych portalach jest określone w charakterystyce technicznej produktu oraz w opisie.

    Wszystkie te informacje można znaleźć w każdym z naszych arkuszy produktów za pośrednictwem tych różnych zakładek:

    1. W zakładce „Charakterystyka techniczna”
    2. W zakładce „Rysunek techniczny”
    3. W zakładce „Instrukcja montażu”

    Jeśli po otrzymaniu i montażu swoich produktów masz jakiekolwiek pytania dotyczące instalacji, zawsze możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego Casanoov.

    Obecnie oferujemy nasze produkty wyłącznie z dostawą.
     
    Obecnie nie mamy do zaoferowania rozwiązania montażowego.

    Jednak nasze bramy są łatwe w montażu i można je dość szybko zamontować.

    Aby pomóc Ci w procesie montażu naszych produktów, poniżej znajdują się informacje dostępne w każdej z naszych kart produktów:

    Dobrze wiedzieć : 
    Nasi klienci czasami zwracają się do rzemieślników lub wykonawców specjalizujących się w montażu i instalacji produktów podobnych do naszych. 
    Dlatego możesz sprawdzić, czy rzemieślnicy mogą towarzyszyć Ci w Twoim regionie w realizacji i finalizacji Twojego projektu.

    Wszystkie te informacje można znaleźć w każdym z naszych arkuszy produktów za pośrednictwem tych różnych zakładek:

    1. W zakładce „Charakterystyka techniczna”:
    2. W zakładce „Rysunek techniczny”: 
    3. W zakładce „Instrukcja montażu”:

     

    Nasze produkty są sprzedawane wyłącznie w Internecie. 
    Niestety nie mamy salonu wystawowego, w którym można sprawdzić wizualizację naszych produktów, ani sklepu do kupienia na miejscu.

    Dokładamy wszelkich starań, aby na naszej stronie zamieścić wszystkie informacje techniczne potrzebne do dokonania wyboru, czy to w FAQ, czy na kartach produktów.
    Na przykład, jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji na temat:

    1. Produkt, zapoznaj się z zakładką „Potrzebuję informacji o produkcie”. 
    2. Dostawa - patrz „Potrzebuję informacji o dostawie”
    3. Płatność, zapoznaj się z zakładką „Potrzebuję informacji o płatności”

    Aby dać Państwu wyobrażenie o ostatecznym renderowaniu i jakości naszych produktów w realnej sytuacji, oferujemy naszym klientom pokaz realizacji. Jeśli chcesz, możesz zapoznać się z tymi osiągnięciami bezpośrednio na naszej stronie internetowej.

    1. Aby to zrobić, wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu:
    2. Następnie kliknij zakładkę „Zdjęcia klientów” 
    3. Następnie natkniesz się na wszystkie opublikowane przez naszych klientów zdjęcia przedstawiające ich obiekty.

    Chcesz więcej informacji o Casanoov?
    Zapraszamy do zapoznania się z informacjami zamieszczonymi pod następującymi linkami: Informacje 
    prawne
    Nasze zobowiązania
    Kim jesteśmy

     

    Chcesz się z nami skontaktować telefonicznie?

    Świadomie zdecydowaliśmy się nie oferować Ci numeru telefonu o podwyższonej opłacie, pod którym niekoniecznie będziesz miał wszystkie odpowiedzi na swoje pytania.

    Dążymy do:

     

    Chcesz wiedzieć, czy są sklepy Casanoov?

    Nasze produkty są sprzedawane wyłącznie w Internecie. 
    Niestety nie mamy salonu wystawowego, w którym można sprawdzić wizualizację naszych produktów, ani sklepu do kupienia na miejscu.

    Dokładamy wszelkich starań, aby na naszej stronie zamieścić wszystkie informacje techniczne potrzebne do dokonania wyboru, czy to w FAQ, czy na kartach produktów.
    Na przykład, jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji na temat:

    Aby dać Państwu wyobrażenie o ostatecznym renderowaniu i jakości naszych produktów w realnej sytuacji, oferujemy naszym klientom pokaz realizacji. Jeśli chcesz, możesz zapoznać się z tymi osiągnięciami bezpośrednio na naszej stronie internetowej.

    1. Aby to zrobić, wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu:
    2. Następnie kliknij zakładkę „Zdjęcia klientów” 
    3. Następnie natkniesz się na wszystkie opublikowane przez naszych klientów zdjęcia przedstawiające ich obiekty.
    4. Produkt, zapoznaj się z zakładką „Potrzebuję informacji o produkcie”. 
    5. Dostawa - patrz „Potrzebuję informacji o dostawie”
    6. Płatność, zapoznaj się z zakładką „Potrzebuję informacji o płatności”
    7. Aby umieścić wszystkie potrzebne informacje w Internecie (instrukcje i przejrzysty widok zespołu rozebranego, parametry techniczne, wymiary itp.) 
    8. Odpowiadać w ciągu 24 godzin roboczych na wszystkie pisemne wnioski: odpowiedzi pisemne są zwykle bardziej udokumentowane i precyzyjne niż wymiana telefoniczna 
    9. Aby oddzwonić do naszych klientów, jeśli to lepiej odpowiada ich potrzebom. W tym celu prześlij nam zapytanie za pośrednictwem formularza, odpowiadając nie na poniższe pytanie: „ Czy znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie ”

    Świadomie zdecydowaliśmy się nie oferować Ci numeru telefonu o podwyższonej opłacie, pod którym niekoniecznie będziesz miał wszystkie odpowiedzi na swoje pytania.

    Dążymy do:

    1. Aby umieścić wszystkie potrzebne informacje w Internecie (instrukcje i przejrzysty widok zespołu rozebranego, parametry techniczne, wymiary itp.) 
    2. Odpowiadać w ciągu 24 godzin roboczych na wszystkie pisemne wnioski: odpowiedzi pisemne są zwykle bardziej udokumentowane i precyzyjne niż wymiana telefoniczna 
    3. Aby oddzwonić do naszych klientów, jeśli to lepiej odpowiada ich potrzebom. W tym celu prześlij nam zapytanie za pośrednictwem formularza, odpowiadając nie na poniższe pytanie: „ Czy znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie ”

    Możesz utworzyć swoje konto, klikając bezpośrednio w prawym górnym rogu piktogram przedstawiający postać.

    Pojawi się wtedy strona logowania i / lub rejestracji, wszystko co musisz zrobić, to kliknąć "Rejestracja".

    Teraz wszystko, co musisz zrobić, to wypełnić formularz tworzenia konta, podając swoje dane osobowe (cywilność, nazwisko i imię), a także adres e-mail. Następnie wybierz swoje poufne hasło.
    Wszystko, co musisz zrobić, to zweryfikować swoje konto, klikając „Tworzę swoje konto”

    1. Najpierw musisz wejść na stronę logowania znajdującą się u góry strony z piktogramem postaci 
    2. Przybywasz na następującą stronę, kliknij „Zapomniane hasło”:
    3. Następnie wprowadź swój adres e-mail, wkrótce zostanie do Ciebie wysłany e-mail umożliwiający zmianę hasła (e-mail może trafić do SPAMU, sprawdź folder SPAM)
    4. Możesz teraz zalogować się na swoje konto przy użyciu nowych informacji logowania

    Dlatego nie można zamówić produktu niedostępnego.
    Jeśli jednak niedostępny produkt zwróci Twoją uwagę, możesz zostać powiadomiony o jego przyszłym powrocie do magazynu, oto procedura, aby to osiągnąć:

    1. Aby to zrobić, wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu:
    2. Następnie kliknij przycisk „Powiadom mnie” w prawym dolnym rogu karty produktu:
    3. Zostaniesz przekierowany do strony logowania:

    Aby potwierdzić alert, musisz być połączony ze swoim kontem Casanoov: 
    ● Jeśli masz już konto: wprowadź swój adres e-mail i hasło używane do konta Casanoov i kliknij „Łączę”

    ● Jeśli jesteś nowy w Casanoov: Kliknij „Zarejestruj się”, a następnie utwórz swoje konto Casanoov.

    1. Po nawiązaniu połączenia lub rejestracji otworzy się ta strona, która potwierdzi utworzenie Twojego alertu na interesującym Cię produkcie:

    Musisz tylko poczekać, my zajmiemy się resztą i powiadomimy Cię, gdy tylko będzie znowu dostępny!
    Uwaga: w przypadku, gdy produkt nie będzie ponownie oferowany do sprzedaży, poinformujemy Cię, gdy tylko się o tym dowiemy.

    Wszystkie nasze produkty są wytwarzane na skalę przemysłową i dostarczane jako ZESTAW do samodzielnego montażu i instalacji. 
    W rezultacie Casanoov nie oferuje obecnie produktów szytych na miarę w ścisłym tego słowa znaczeniu.

    Jednak nasze produkty zostały zaprojektowane tak, aby każdy odpowiadał Twoim indywidualnym potrzebom.

    W rzeczywistości, aby Twoje produkty mogły jak najlepiej dopasować się do przestrzeni przewidzianej do ich montażu, wszystkie nasze bramy, bramy i ogrodzenia mają tę zaletę, że można je przycinać tylko na szerokość.

    Jednak to cięcie dostosowujące nie jest dostępne na wysokości.
    Wynika to w szczególności z profilowania pionowych słupków, których nie można ciąć, w przeciwnym razie integralność konstrukcyjna produktu mogłaby ulec pogorszeniu.
    Obecnie oferowane przez Casanoov wysokości to: 140 cm, 160 cm i 180 cm.


    Aby zmienić rozmiar produktu, wystarczy wykonać cięcie na ostrzach i poziomych wspornikach przy użyciu odpowiedniego sprzętu (szlifierka ze specjalną aluminiową tarczą, osłona ostrza itp.).

    Obecnie Casanoov oferuje tylko szary antracyt (RAL 7016). W niektórych modelach wkrótce pojawi się piaskowany matowy biały kolor.

    W przyszłości Casanoov zaoferuje Ci różne kolory.

    Mówiąc dokładniej, nie możemy obecnie zaoferować Państwu określonego koloru. 

    W sprzedaży dostępne są tylko produkty i kolory prezentowane na stronie.

    Dokładne wymiary każdego z naszych produktów można znaleźć bezpośrednio w karcie produktu.

    1. Aby to zrobić, wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu:
    2. Następnie kliknij zakładkę „Rysunek techniczny”:
    3. Wskazane są tam dokładne wymiary produktu, a także inne elementy charakterystyczne dla danego produktu.
    4. Możesz także kliknąć „Dane techniczne”
    5. Na pierwszej pozycji znajdziesz dokładne wymiary danego produktu:

    Casanoov stawia sobie za punkt honoru, aby oferować do zakupu tylko produkty, które są w magazynie, z płatnością przy odbiorze.
    System rezerwacji priorytetowej pozwala na zarezerwowanie interesujących Państwa produktów przy najbliższym przyjeździe. Mają Państwo przejrzysty wgląd w szacowany czas dostawy tych produktów. Płacąc za zamówienie przedpremierowe, zapewniasz sobie blokadę produktów na najbliższą dostawę.
    Konkretnie rzecz ujmując, wystarczy wybrać interesujące nas produkty i dodać je do koszyka.
    Z Casanoov składanie zamówień przedpremierowych jeszcze nigdy nie było tak proste.

    Więcej informacji w naszych OWU> Produkty podlegające rezerwacji

    1. Aby zamówić w przedsprzedaży w Casanoov, najpierw wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu:
    2. Następnie kliknij przycisk „Zamów w przedsprzedaży” dostępny i widoczny na każdej karcie produktu: 
    3. Zostaniesz przekierowany do strony logowania:
    4. Aby potwierdzić zamówienie w przedsprzedaży, musisz zalogować się na swoje konto Casanoov:
    • Jeśli masz już konto: wprowadź swój adres e-mail i hasło używane do konta Casanoov i kliknij „Łączę”
    • Jeśli jesteś nowy w Casanoov: Kliknij „Zarejestruj się”, a następnie utwórz swoje konto Casanoov.
    1. Po połączeniu lub zarejestrowaniu się, sfinalizuj swoje zamówienie wstępne i upewnij się, że masz pierwszeństwo w kolejnych przyjazdach.
    2. E-mail potwierdzający zamówienie w przedsprzedaży zostanie automatycznie wysłany do Ciebie. Wystarczy poczekać na zwrot z magazynu i przybycie produktu do domu! (Wyślemy Ci e-maile z informacją!)

    Możesz znaleźć wagę każdego z naszych produktów, aw szczególności każdego opakowania, które odpowiada Twojemu produktowi, bezpośrednio na karcie produktu.

    1. Aby to zrobić, wyszukaj żądany model, a następnie znajdziesz jego kartę produktu.
    2. Następnie kliknij zakładkę „Rysunek techniczny”.
    3. Podana jest tam waga oraz inne elementy charakterystyczne dla danego produktu.
    4. Możesz także kliknąć „Dane techniczne”
    5. Dokładną wagę każdego z opakowań składających się na produkt znajdziesz na dole sekcji

    Korzystanie z PayPal jest bezpłatne.
    Wystarczy, że założysz konto PayPal lub skorzystasz z istniejącego konta. 
    Nastąpi przekierowanie do okna dialogowego zarządzanego przez Paypal w celu sfinalizowania płatności. 

    Po dokonaniu płatności, pokwitowanie zostanie wysłane do Ciebie e-mailem, aby kontynuować tę transakcję.

    Dzięki Paypal nie musisz podawać danych bankowych podczas płacenia za zamówienie na naszej stronie: Twoje informacje finansowe nie są przekazywane sprzedawcy.

    Paypal szyfruje i zabezpiecza Twoje dane oraz działa jako pośrednik w przeprowadzaniu transakcji w całkowicie bezpieczny sposób.

    Paypal oferuje według własnego uznania system płatności w 4 ratach. Radzimy skontaktować się z Paypal w celu ustalenia, czy kwalifikujesz się do tej opcji.

    Możesz skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy, sekcja "Pytanie o produkt". Dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu wszelką pomoc i odpowiedzieć na Państwa pytania dotyczące naszych artykułów.

    Na każdym z naszych produktów zostanie bardzo szybko utworzony system pytań/odpowiedzi, tak aby Twoje pytania mogły również pomóc społeczności Casanoov w ich wyborze!

    Casanoov wyobraża sobie i tworzy swoje produkty wyłącznie w celu zaspokojenia Twoich potrzeb.

    1. Wkrótce  :

    Ten status na naszych produktach oznacza, że ​​ich zwrot na stan magazynowy jest określony przez przybliżoną datę. Ta informacja jest widoczna na kartach naszych produktów pod krótkim opisem.

    W takim przypadku możesz skorzystać z funkcji „Powiadom mnie”, aby otrzymać powiadomienie o zwrocie z magazynu, jeśli produkt Cię zainteresuje. Aby śledzić ten proces, zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami w sekcji „Alert, jak to zrobić?”

    1. Ofiara własnego sukcesu :

    We wszystkich przypadkach są to produkty, których stan magazynowy się wyczerpał, pozycje bez zapasów są wówczas ogłaszane jako „Niedostępne”.

    1. Ten produkt zostanie odnowiony, ale nie ma go już w magazynie i nie mamy jeszcze daty zwrotu w magazynie, którą można by Ci wskazać.

    Podobnie jak w poprzednim przypadku dotyczącym pozycji „Wkrótce”, możesz utworzyć alert, który powiadomi Cię o nowej dostępności.

    1. Czasami jest prawdopodobne, że niektóre produkty nie odpowiadają już oczekiwaniom społeczności Casanoov.

    W takich przypadkach możemy wstrzymać produkcję niektórych pozycji, aby zaoferować nowe asortymenty, bliższe Państwa oczekiwaniom.

    Zawsze możesz skontaktować się z nami, aby dowiedzieć się, czy ten produkt zostanie odnowiony w pewnym momencie, a jeśli nie jest to planowane, możemy zaoferować różne alternatywy dla podobnych produktów.

    Wiemy, że produkty wkrótce dotrą do naszych magazynów, ale wolimy uprzedzić Cię o tym stanie.
    W szczególności sugerujemy, abyś w pierwszej kolejności zabezpieczył swoje produkty, przeszedł do informacji o sposobie płatności i złożył zamówienie w zwykły sposób. Płatność będzie wtedy natychmiastowa, a rezerwacja definitywnie zablokuje zasoby, które mają się pojawić. Jesteś pewien, że otrzymasz swój produkt
    Więcej informacji w naszych OWU > Produkty z możliwością rezerwacji

    Jako kupujący przez Internet (tak, my też kupujemy przez Internet!) zauważyliśmy, że zamówienia są zbyt często obciążane bezpośrednio.

    Tak naprawdę nie wiemy, gdzie jest zamówienie, ale wiemy, że już zapłaciliśmy.

    W Casanoov, chcemy zerwać z tym zwyczajem i nie przechwytujemy płatności, dopóki nasze zamówienie nie jest przygotowane i gotowe do wysyłki (z wyjątkiem rezerwacji i priorytetowych zamówień wstępnych). Obciążenie jest dokonywane natychmiast, patrz OWU).

    Konkretnie rzecz ujmując, otrzymasz swój numer przesyłki (słynny system śledzenia przesyłek) w tym samym czasie, w którym Twoje konto bankowe zostanie obciążone kwotą odpowiadającą Twojemu zamówieniu! Proste, jasne i niezwykle logiczne!

    W przypadku rezerwacji/zamówień przedpremierowych, śledzenie przesyłek odbywa się w momencie wysyłki zamówienia (zostaniesz poinformowany e-mailem o ich wysłaniu, z numerem przesyłki odpowiadającym Twojemu zamówieniu).

    Trochę z tym samym spostrzeżeniem, co w przypadku płatności za pośrednictwem spedycji, Casanoov chce zaproponować usługi, które uspokajają.

    U Casanoova, rozumiemy, że czasami wolimy płacić "na widoku". Ta opcja płatności jest daleka od demokratyzacji, ale uważamy, że ma ona sens, a przede wszystkim ma tę zaletę, że daje gwarancje sprawnego przebiegu zlecenia!

    Konkretnie, zapłata w recepcji jest opcją (płatniczą), która zapewnia Państwu zapłatę dopiero od momentu otrzymania paczek składających się na zamówienie. W związku z tym płatność zostanie dokonana po otrzymaniu pierwszej paczki ogłoszonej jako zaakceptowana przez naszego Partnera Przewoźnika.

    Więcej informacji w naszym Regulaminie > Opcje płatności

    Obecnie taka możliwość jest wdrażana w Casanoov. To rozwiązanie zostanie zaoferowane bezpośrednio podczas finalizowania zamówienia jako wybór metody płatności.

    Więcej informacji w naszym Regulaminie> Metody płatności

    Casanoov otoczył się uznanymi partnerami w świecie metod płatności. 
    Te różne metody płatności są oczywiście bezpieczne.

    Dzięki temu możemy zaoferować Ci szeroką gamę metod płatności!

    Metody płatności w zależności od kraju


    We Francji :

    Zakup możliwy na casanoov.fr w następujący sposób: CB, Visa, Mastercard, Paypal

    Belgia : 

    Zakup możliwy na casanoov.be  za pomocą następujących środków: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact

    Niemcy  : 

    Zakup możliwy na casanoov.de  następującymi środkami: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Giropay

    Hiszpania : 

    Zakup możliwy na casanoov.es  za pomocą następujących środków: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort

    We Włoszech : 

    Zakup możliwy na casanoov.it  za pomocą następujących środków: Visa, Mastercard, Paypal

    Holandia  : 

    Zakup możliwy na casanoov.nl  następującymi środkami: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL

    Polska : 

    Zakup możliwy na casanoov.pl  za pomocą następujących środków: Visa, Mastercard, Paypal, P24

     

    Znajdziesz je wszystkie w momencie płatności i możesz wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada!


    Więcej informacji w naszych OWU> Sposoby płatności.

Dostawa

W przypadku wszelkich wątpliwości związanych z dostawą złożonego zamówienia, proponujemy kontakt poprzez formularz kontaktowy.

    System dostaw jest zarządzany przez naszego przewoźnika partnerskiego. Jest on oparty na harmonogramie spotkań, w przypadku których to ty podejmujesz decyzje.

    Pozwala to na zaplanowanie dostawy w zależności od dostępności.

    Jak to działa? To bardzo proste:

    • O postępach w śledzeniu Twojego zamówienia informujemy na Twoim koncie Casanoov, w sekcji "Moje zamówienia".
    • Nasz partner wysyła do Ciebie wiadomość SMS na podany przez Ciebie numer telefonu komórkowego.
    • Ta wiadomość oferuje terminy dla harmonogramu dostaw
    • Dla każdej paczki, która składa się na Twoje zamówienie, będzie wymagana data programowania (możesz je zaprogramować w tym samym dniu, aby ułatwić odbiór Twojego zamówienia).

    W przypadku zamówień, w których wszystkie produkty są ogłaszane jako "w magazynie", staramy się przygotować zamówienie w mniej niż 24 godziny.

    Czas dostawy jest podawany na stronie internetowej Casanoov w zależności od produktu. Nie przekraczają one w tych przypadkach 5 dni roboczych.

    W przypadku zamówień z "zarezerwowanymi" produktami, przygotowanie i dostawa odbywa się w oparciu o najdłuższy czas dostawy, aby umożliwić Ci otrzymanie całego zamówienia jako grupa.

    Zaleca się złożenie dwóch różnych zamówień, jeśli chcą Państwo szybciej otrzymać produkty znajdujące się w magazynie i złożyć drugie zamówienie z produktami, które mamy w magazynie.

    W każdym razie, przepływ Twoich zamówień odbywa się tylko w momencie ich przygotowania, a nie wcześniej!

    Dostawy za pośrednictwem naszego przewoźnika partnerskiego realizowane są wyłącznie w oparciu o wybrany przez Państwa harmonogram spotkań.

    Pozwala to spokojnie określić dzień dostawy i być dostępnym przy odbiorze zamówienia.

    W tej chwili nie dostarczamy tych wysp. Pracujemy nad szybką poprawą tej sytuacji i będziemy Państwa informować, gdy Casanoov będzie miał możliwość dostarczenia tych obszarów.

    W celu określenia postępów w realizacji dostawy, podajemy na Państwa koncie Casanoov, w sekcji Moje zamówienia, wszystkie szczegóły i informacje, które są nam potrzebne do śledzenia postępów w realizacji dostawy.

    Wystarczy, że wybierzesz zamówienie, a znajdziesz status dostawy. A w razie potrzeby, wszystkie linki do śledzenia przesyłek.

    Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta naszego przewoźnika i podania numeru przesyłki. Będziecie Państwo mogli wspólnie z nimi ocenić przyczyny tego braku terminarza dostaw (link do DPD, obsługa klienta).

    Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta naszego przewoźnika i podania numeru przesyłki. Będziecie Państwo mogli wspólnie z nimi ocenić przyczyny tego braku dostawy i/lub zawiadomienia o dostawie (link do DPD, obsługa klienta).

    Aktualizacja informacji o linkach śledzenia jest czasami dostępna z pewnym opóźnieniem. Radzimy wrócić do linku następnego dnia. Jeśli to nie rozwiąże problemu, możesz skontaktować się z nami poprzez nasz formularz kontaktowy po sprzedaży, w sekcji "Mam kolejne pytanie dotyczące mojego zamówienia".

    W przypadku odmowy przyjęcia uszkodzonego opakowania, otrzymamy informację o zwrocie produktu od naszego przewoźnika partnerskiego. Skontaktuj się z nami poprzez nasz formularz kontaktowy w sekcji "Mam problem z zamówieniem" i śledź proces tworzenia pliku posprzedażowego. Pozwoli nam to na monitorowanie sytuacji i informowanie Państwa o konsekwencjach ponownej wysyłki paczek, które uległy uszkodzeniu.

    Radzimy skontaktować się z nami za pomocą naszego formularza kontaktowego. Jednocześnie konieczne jest skontaktowanie się z naszym przewoźnikiem partnerskim w celu aktualizacji adresu i/lub podania dodatkowych informacji o adresie dostawy.

    Terminy dostaw są wybierane pomiędzy Państwem a naszym przewoźnikiem partnerskim, radzimy szybko skontaktować się z nim w celu oceny możliwości zmiany terminu dostawy. W tym celu można skorzystać z linku(ów) śledzącego(ych) przesyłkę i sprawdzić możliwość zmiany terminu dostawy.

    Terminy dostaw są wybierane pomiędzy Państwem a naszym przewoźnikiem partnerskim, radzimy szybko skontaktować się z nim w celu oceny możliwości zmiany terminu dostawy. W tym celu można skorzystać z linku(ów) śledzącego(ych) przesyłkę i sprawdzić możliwość zmiany terminu dostawy.

    Teraz oferujemy nasze dostawy za pośrednictwem naszego partnera DPD. Uzgodniliśmy z naszym partnerem, aby zapewnić Państwu najlepszy sposób dostawy. Rzeczywiście, z pomocą ekspertyzy DPD, dostawy są realizowane wyłącznie poprzez zaoferowanie klientowi wybranej przez niego rezerwacji terminu spotkania. Dlatego tak ważny jest wybór numeru telefonu komórkowego, abyś mógł otrzymywać i odpowiadać na powiadomienia o wyborze dostawy.

Unieważnienie - Wycofanie się

W celu anulowania lub wycofania złożonego zamówienia prosimy o kontakt z nami za pomocą formularza kontaktowego.

    W przypadku zamówienia z produktami w rezerwacji, mają Państwo możliwość złożenia wniosku o anulowanie zamówienia poprzez formularz kontaktowy. Jak tylko anulowanie będzie skuteczne, wyślemy Ci e-mail potwierdzający anulowanie. W przypadku zamówienia na produkty znajdujące się w magazynie, anulowanie zamówienia nie jest już możliwe podczas przygotowania i wysyłki zamówienia. Radzimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą formularza kontaktowego w celu ustalenia najlepszego rozwiązania prowadzącego do anulowania zamówienia a posteriori wyprawy.

    Casanoov udostępnia Państwu formularz odstąpienia od umowy w naszych ogólnych warunkach sprzedaży. Przypominamy, że na złożenie wniosku o wypłatę mają Państwo do 14 dni od otrzymania zamówienia. Wszystkie informacje na temat procedury wypłaty można znaleźć w naszym OWH.

    W przypadku zamówienia z produktami w rezerwacji, mogą Państwo skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego w celu oszacowania, czy możliwa jest zmiana adresu dostawy. W przypadku zamówienia na produkty znajdujące się w magazynie, zmiana adresu dostawy nie jest już możliwa po rozpoczęciu przygotowania i wysyłki zamówienia. Możesz jednak skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego, aby znaleźć rozwiązanie dla swojej sytuacji.

Problem z zamówieniem

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zamówienia, sugerujemy kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy. Wszystkie poniższe pytania są obsługiwane za pośrednictwem tego formularza kontaktowego.

    Oczekująca płatność może być spowodowana kilkoma przyczynami, ale najczęstszą z nich jest złożenie zamówienia przedpremierowego na stronie.


    Rzeczywiście, jak wyjaśniono w pytaniu "Pre-order, co to znaczy? "Obciążamy konto kwotą zamówienia wstępnego w momencie dokonywania rezerwacji.


    Jest to rodzaj rezerwacji produktu zanim jeszcze pojawi się on w magazynie, dzięki temu możesz być pewien, że jak tylko będzie on ponownie dostępny, będziesz miał swój produkt.

    Inny możliwy przypadek: 
    - Nie sfinalizowałeś płatności za pomocą użytej metody płatności.
    Możliwe jest na przykład, że nie został wprowadzony kod bezpieczeństwa 3DS.
    W tym przypadku szybko dojdzie do odmowy zapłaty. Zostaniesz o tym poinformowany e-mailem. (zob. odmowa zapłaty) 

    1. Aby znaleźć swoją fakturę, musisz najpierw zalogować się na swoje konto Casanoov za pomocą swoich poświadczeń Casanoov. Aby to zrobić, musisz najpierw uzyskać dostęp do strony logowania znajdującej się u góry strony z piktogramem postaci
    2. Następnie wprowadź swoje dane uwierzytelniające Casanoov (login i hasło).
    3. Po połączeniu się z kontem kliknij w prawym górnym rogu piktogram osoby (Twoje konto), aby przejść do strony konta.
    4. Następnie kliknij „Moje zamówienia”, pojawią się wszystkie zamówienia złożone w Casanoov, kliknij „Wyświetl szczegóły” zamówienia, za które chcesz otrzymać fakturę 
    5. W sekcji „Moje zamówienia” kliknij „Zobacz szczegóły” zamówienia, za które chcesz otrzymać fakturę
    6. Pojawi się na tej stronie, wystarczy pobrać fakturę

    Po wysłaniu nam informacji o zamówieniu i danych paczkach, będziemy mogli przekazać Ci kroki, które należy podjąć, aby odesłać nam dane paczki i umożliwić nam wysłanie Ci nieotrzymanego produktu.

    Dwie fazy mogą potwierdzić tę odmowę płatności: 

    1. Bezpośrednio po sfinalizowaniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę z powiadomieniem o odmowie: 
    2. W Twojej skrzynce e-mail zostanie automatycznie wysłana wiadomość, aby potwierdzić, że transakcja jest błędna.

    Może się to zdarzyć w przypadku zamówienia w przedsprzedaży. Rzeczywiście, zgodnie z naszymi zobowiązaniami, nie pobieramy pieniędzy do czasu przygotowania zamówienia. Z tego powodu podczas przygotowań prosimy Twój bank o wykonanie autoryzacji polecenia zapłaty. 
    W niektórych przypadkach Twój bank może odmówić tej autoryzacji (niewystarczające środki, przekroczony limit bankowy, odmowa banku itp.)

    Oczywiście nie możemy wtedy zrealizować zamówienia bez rozwiązania sytuacji z Twojej strony.

    W takich przypadkach radzimy : 

    1. Określ przyczyny tej odmowy 
    2. Znajdź odpowiednie rozwiązanie, aby wyjaśnić przyczyny tej odmowy
    3. Ponownie uruchom nowe zamówienie biorąc pod uwagę te przyczyny (problem 3DS, limit bankowy, niewystarczające środki ...) 

    Odmowa płatności może mieć kilka przyczyn.
    Omówimy najczęstsze przypadki i sposoby ich rozwiązywania.

     

    W przypadku kart kredytowych i płatności przez Paypal : 

    System 3DS : 
    Casanoov zabezpiecza wszystkie swoje transakcje za pośrednictwem systemu 3DS. 
    Ten system zabezpieczeń może się różnić w zależności od instytucji bankowej: należy wprowadzić kod weryfikacyjny, aplikacja bankowa wysyła prośbę o potwierdzenie danej płatności itp.


    Jak to wyleczyć?
    Będziesz musiał ponownie uruchomić zamówienie i postępować zgodnie z procesem 3DS dostarczonym przez Twój bank, do którego przekierujemy Cię.

     

    Pułap płatności internetowych  :
    Możliwe, że Twój bank ograniczy pułap zakupów w Internecie (w czasie i / lub maksymalnie do kwoty transakcji). 
    Niektóre możliwe przypadki: 
    Dokonałeś kilku kolejnych zakupów w krótkim okresie. Łączna kwota przekracza limit zakupów
    . Zamówienie, które chcesz sfinalizować, przekracza Twój limit


    Jak to wyleczyć?
    Radzimy skontaktować się ze swoim bankiem w celu potwierdzenia przyczyn odmowy płatności. 
    W razie potrzeby możesz poprosić bank o zwiększenie limitu lub zaczekać kilka dni na ponowne zamówienie.
    Te zmiany limitów mogą nie być natychmiastowe.
    Masz również możliwość skorzystania z innej metody płatności.

     

    Odmowa honorowania transakcji Twojego banku :
    Mamy niewiele dowodów na wyjaśnienie tej sprawy. 

    Jak to wyleczyć?
    Radzimy skontaktować się ze swoim bankiem w celu potwierdzenia przyczyn odmowy płatności. 
    Możesz nas o tym poinformować we wszystkich celach, abyśmy mogli ulepszyć nasze usługi w przyszłości.

     

    Niewystarczające środki : 
    po sfinalizowaniu zamówienia zwracamy się do Twojego banku z prośbą o potwierdzenie, że możemy wypłacić kwotę zamówienia.
    Jednym z przypadków, które mogą się pojawić, jest niewystarczający fundusz przy składaniu zamówienia. W takich przypadkach Twój bank odmawia autoryzacji.

    Jak to wyleczyć?
    Sprawdź środki na koncie używanym do transakcji. 
    W razie potrzeby skontaktuj się ze swoim bankiem.
    Ponownie uruchom zamówienie, gdy tylko bank potwierdzi, że saldo nie blokuje ponownie autoryzacji bankowej.

    Legalny termin odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od daty otrzymania zamówienia. W tym okresie mają Państwo możliwość przesłania nam swojej prośby o anulowanie rezerwacji za pomocą formularza kontaktowego serwisu posprzedażnego, sekcja "Chcę anulować". Będziesz musiał wybrać produkt(y), który(e) chcesz wycofać. Będziesz miał formularz wypłaty do wypełnienia i wysłania do nas. Jest to dostępne poprzez ten link do pobrania. Wypłata podlega warunkom, które można znaleźć w naszych OWH > Prawo do odstąpienia od umowy. Gorąco zachęcamy do ponownego ich przeczytania!

    Wymiana produktów nie jest obecnie możliwa. Mogą Państwo, jeśli nadal znajdują się Państwo w ustawowym terminie odstąpienia od umowy, zwrócić się do nas z odpowiednim wnioskiem. Zawsze możesz skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy po sprzedaży.

    Prosimy o szybki kontakt poprzez formularz kontaktowy po sprzedaży. Postępuj zgodnie z instrukcjami, wybierając sekcję "Mam problem z zamówieniem" i opisz napotkany problem. Będziemy ci towarzyszyć w rozwiązaniu twojego problemu.

    Brakuje ci paczki? Możesz najpierw sprawdzić, czy otrzymałeś wszystkie pakiety zawarte w zamówieniu, logując się na swoje konto, w moich danych zamówienia. W ten sposób będziesz miał możliwość sprawdzenia, czy wszystkie paczki zostały dostarczone do Ciebie, czy też nie. Jeśli jedna z paczek nie dotarła do Państwa, z nienormalnie długim czasem dostawy, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy po sprzedaży. Brakuje jakichś części w paczce? Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy po sprzedaży, wskazując brakujące części i ich kodowanie (zrób pełny spis części w swoich pakietach i porównaj je z częściami podanymi w instrukcji montażu). W zależności od brakujących elementów, wspólnie znajdziemy rozwiązanie, abyś mógł spokojnie złożyć swoje przedmioty!

    Prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy w sekcji "mój produkt nie działa", "mój produkt już nie działa" lub "nie mogę uruchomić mojego produktu", w zależności od sytuacji. Ustalimy, jakie działania należy podjąć, aby znaleźć rozwiązanie napotkanego problemu

    pomocą formularza kontaktowego, sekcja "mój produkt nie działa" w zależności od sytuacji. Ustalimy działania, które należy podjąć w celu znalezienia rozwiązania napotkanego problemu.

Newsletter obrazkowy
Witamy w Casanoovie!
Podążaj za naszymi wiadomościami!

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać wskazówki i sztuczki!

Dostawa
4/7 dni

Bezpieczne
płatności

Bezpłatne
koszty wysyłki

Dostawa
bez kontaktu

Bezpieczna płatność

Visa
Mastercard
p24

Witamy w Casanoov!
Znajdź szeroki wybór wysokiej jakości produktów dedykowanych do otoczenia domu, które są proponowane do Ciebie w uczciwych cenach.
Znajdziesz u nas najlepszy stosunek jakości do ceny do wyboru bramy, motoryzacji wejścia lub ogrodzenia aluminiowego. Bramy ażurowe, pełne, półotwarte, skrzydłowe lub przesuwne, w szerokościach od 3 do 4 metrów: zaprojektowaliśmy dla Państwa różne modele, łączące bezpieczeństwo i estetykę. Aby ułatwić Państwu wybór, dysponują Państwo wszystkimi informacjami technicznymi, jak i wizualnymi w danej sytuacji. Przejrzyj naszą ofertę i wybierz wymiary i wzory, które Ci odpowiadają! W CASANOOVIE oferujemy również wszystkie niezbędne akcesoria.
W CASANOOVIE wszystko jest zrobione po to, aby Cię zadowolić. Oprócz ekonomicznego produktu wysokiej jakości, pomyśleliśmy o Twoim komforcie podczas montażu produktów: szybko i łatwo z pełną instrukcją montażu.
Płatności są zabezpieczone i dostawa po umówieniu jest oferowana. Miłej zabawy i dobrych zakupów!

Informacja o cookies

Kontynuując swoją nawigację, użytkownik akceptuje stosowanie plików cookie do personalizacji treści/reklamy i analizy ruchu. Możesz wyłączyć korzystanie z plików cookie zmieniając ustawienia swojej przeglądarki. Zobacz naszą politykę prywatności.